ولاسکو: شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد
بازديد : 1143

ولاسکو  شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد 1

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شکست در بازی دوم در برابر آلمان حصوصیات و دلایل روحی و روانی دارد که در فرصت های مناسب در باره آنان صحبت خواهم کرد.  
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در بازی امروز در همه پست ها مشکل داشتیم. برخی بازیکنان دیگر انرژی نداشتند. ما در تمام بازی های می توانیم چیزی یاد بگیریم. هر چند نتیجه آن بازی با توقعات ما همخوانی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه تیم ملی مدتی تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد، گفت: برنامه بعدی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. اما کاری سختی در قهرمانی آسیا داریم، از یک سو تیم هایی همچون کره جنوبی، چین ، استرالیا و ژاپن در فکر شکست تیم ایران به عنوان قهرمان دوره قبل و همچنین پدیده لیگ جهانی هستند و با تمام توان به مصاف ایران خواهند آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازی های آینده آسیایی برای ایران متفاوت با دوره قبل است . ذهنیت بازیکنان ایران نیز مشکل خواهد داشت زیرا آنان تیم های همچون ایتالیا، صربستان، آلمان و کوبا را شکست دادند و در بازی های آسیایی با غرور بازی خواهند کرد که همین موضوع مشکل اصلی ایران خواهد شد.
وی در باره شکست در برابر آلمان در بازی دوم خاطر نشان کرد: دهنیت باخت و برد، احساسی است که نباید به راحتی از آن گذشت. ایران می توانست در بازی دوم با المان هم پیروز شود اما از نظر روانی آماده پیروزی نبود. من این پیروزی را به تیم آلمان تبریک می گویم.
تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست در بازی دوم برابر آلمان به کار خود در لیگ جهانی والیبال پایان داد که پنج پیروزی و پنج شکست ره آورد این تیم بود.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف